مجوز
تبلیغات
کد خبر : 686 تاریخ انتشار : 28 دسامبر 2022

پایگاه خبری آریاسینما: نزدیک سه دهه از به شهرت رسیدن مهرانه مهین‌ترابی با سریال «همسران» و سپس «خانه سبز» در تلویزیون می‌گذرد. او از جمله بازیگرانی است که خیلی با وسواس بازی در یک نقش را می‌پذیرد و معمولا حضورش در یک فیلم یا سریال، تاثیرگذار است.

به گزارش آریاسینما و به نقل از فیلم‌نیوز، مهرانه مهین‌ترابی این روزها با نقش ابریشم در سریال «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی، بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است. او همچنین در سریال «مترجم» بهرام توکلی هم که قرار است به زودی منتشر شود نقش دارد.

مهین‌ترابی اوایل دهه هفتاد با بازی در نقش مهین سریال «همسران» به شهرت رسید. چند سال بعد اما بازی‌ احساسی‌اش روبه‌روی زنده‌یاد خسرو شکیبایی در سریال «خانه سبز»، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

او بعد از «خانه سبز» در سریال‌های مهم و خاطره‌انگیزی مثل «داستان یک شهر»، «یادداشت‌های کودکی»، «نرگس»، «صاحبدلان»، «در مسیر زاینده‌رود»، «زمانه»، «همه بچه‌های من»، «شمس‌العماره» و … هم بازی کرد و در هر کدام تصویری جدید پیش روی مخاطبانش گذاشت.

حالا مهین‌ترابی بعد از سه دهه، یکی از بازیگران موثر سریال «بی‌گناه» است؛ شخصیتی که بخش مهمی از راز اصلی سریال روی دوش اوست. ابریشم ابتدای سریال زنی سرسخت و جدی و البته مرموز به نظر می‌رسد و همدستی‌اش با رشید درباره دروغ گفتن به بهمن، سوالاتی در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. تا اینکه با فاش شدن این راز، وجه دیگری از بازی‌اش را به نمایش می‌گذارد.

مهین‌ترابی که تا قسمت هفدهم، سعی می‌کرد طوری رفتار کند که نه مخاطبان بویی از ماجرا ببرند و نه بهمن متوجه دلیل تبعید طولانی‌اش شود حالا در قسمت هجدهم، بدون هیچ حجابی، نقش واقعی خودش را بازی می‌کند؛ همان ابریشمی که سال‌ها پیش قرار بوده محافظ همیشگی بهمن باشد.

در قسمت‌های بعد احتمالا با قرار گرفتن در معرض واقعیت زندگی رشید، داستان باز هم تمرکز بیشتری روی او خواهد داشت.

مهرانه مهین‌ترابی این اواخر در سریال «مترجم» بهرام توکلی بازی کرده که به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

124 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :