مجوز
تبلیغات
کد خبر : 395 تاریخ انتشار : 13 اکتبر 2022

پایگاه خبری آریاسینما: حذف پست جنجالی مدیری با گمانه‌زنی‌های زیادی در فضای مجازی همراه شده اما یکی از نزدیکان او به خبرنگار تسنیم می‌گوید: «آقای مدیری به خاطر برداشت‌های اشتباه از گفته‌هایش، تصمیم به حذف این پست گرفته است.»

به گزارش آریاسینما و به نقل از تسنیم، مهران مدیری شب گذشته پست جنجالی‌اش را حذف کرد. حالا خبر حذف این پست، تیتر بسیاری از کانال‌های فضای مجازی شده است. این پست به ویدیویی مربوط می‌شد که مدیری در آن به بخشی از اتفاقات اخیر اعتراض کرده بود و در آستانه پخش دورهمی خواسته بود که حتی فریمی از تصاویر او از تلویزیون پخش نشود.

البته قدیر کاشانی تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» در واکنش به این اظهارنظر به تسنیم گفته بود: ساخت، تولید، انتخاب مجری، تعیین محتوا و پخش «دورهمی» از اختیارات سازمان صداوسیماست.

ویدیوی مدیری در روزهای پراضطراب گذشته با حواشی زیادی همراه داشت تا جایی که خروجش از کشور نیز بر شدت این حواشی افزود و ماجرا تا ضبط پاسپورت او پس از ورود به کشور نیز پیش رفت.

حالا حذف این پست هم به مانند روزهای پس از انتشار آن، گمانه‌زنی‌ها در فضای شبکه‌های اجتماعی را افزایش داده و سوالی که از شب گذشته برای بسیاری پیش آمده این است که چرا مدیری این پست را حذف کرد؟ طبق معمول برخی آن را ناشی از فشار نهادهای امنیتی تفسیر می‌کنند و در باورپذیری هر قضاوت دیگری تشکیک می‌کنند اما به نظر می‌رسد واقعیت ماجرا با این روایت متفاوت است.

مدیری پس از بازگشت به کشور سکوت اختیار کرده اما یکی از نزدیکان او در گفتگو با خبرنگار تسنیم در توضیح انگیزه‌اش از حذف این پست می‌گوید «باتوجه به حواشی پیش آمده و برداشت‌های اشتباه از گفته‌های آقای مدیری، وی ترجیح داده این پست را حذف کند تا از صحبت‌هایش سوءاستفاده نشود و به نوعی از فضای اغتشاش و آشوب حمایت نکرده باشد.»

به نظر می‌رسد با گذشت ایام و تأمل درباره اتفاقات بسیار تلخی که بعد از درگذشت تأسف‌بار مهسا امینی روی داد و بر شدت ناراحتی‌ها در جامعه ایران افزود، فضای دیگری میان افراد شناخته شده در حال شکل‌گیری است. گروهی از هنرمندان و فرهیختگان در روزهای اخیر تلاش‌های معناداری را در راستای تقویت مدارا و همدلی میان جامعه ایران و دعوت به تحمل «دیگری» در دستور کار خود قرار داده‌اند.

54 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :