مجوز
تبلیغات
کد خبر : 1854 تاریخ انتشار : 13 فوریه 2024

پایگاه خبری آریاسینما: رئیس سازمان سینمایی در جدیدترین اظهارات خود درباره حواشی خواندن دعای تحویل سال در اختتامیه جشنواره فیلم فجر ضمن پذیرش این اشتباه، توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش آریاسینما و به نقل از ایسنا، محمد خزاعی که امروز ۲۴ بهمن ماه در سازمان سینمایی درباره جشنواره بین‌المللی فیلم خزر نشست رسانه‌ای داشت، درباره حواشی خواندن دعای تحویل سال در اختتامیه جشنواره فیلم فجر گفت: این اتفاق جدید نبود و برای من قبلا هم در سخنرانی ها پیش آمده بود اما خب این اتفاق افتاد که عده‌ای یا از سر دلسوزی، یا عقده گشایی یا به عنوان فسیل‌های سیاسی مرا تخریب کردند و دستاوردهای جشنواره فجر را نادیده گرفتند. بحث به جایی رسید که آیا من بلدم نماز بخوانم، روزه بگیرم، پدر و مادرم به من این‌ها را یاد داده‌اند یا خیر.

وی ادامه داد: من واقعا به همه کسانی که مغرضانه یا سیاسی نقد کردند یا آن فسیل‌های سیاسی که ۲۰ سال قبل در کنار کاندیداهای ریاست جمهوری بودند و الان توییت می‌زنند، شروع سال جدید را پیشاپیش تبریک میگویم و امیدوارم سر سال تحویل موقع خواندن دعا یاد من باشند و امیدوارم آرامش خاطر و وجدان داشته باشند.

خزاعی در عین حال گفت: اما خوشحالم که بخاطر این وایرال شدن این موضوع، دوستی را از ۲۵ سال قبل پیدا کردم که می‌گفت فهمیده من رییس سازمان سینمایی شدم.

او گفت: تپق زدن ادامه خواهد داشت چون هر آدمی ممکن است، اشتباه کند. هر چند خودم اول اصلا متوجه نشدم که اشتباه کردم ولی از بس ذهنم مشغول بود و فشارهای مختلف وجود داشت، این اتفاق افتاد. به هرحال همه کسانی که در ایران هستند این دعا را حفظ هستند، قرآن خواندن را می دانند ولی این نگاه تخریب آمیز درست نبود که البته دلایل آن را می‌دانم.

خزاعی در پایان این نشست در توضیح تکمیلی درباره حاشیه‌های خواندن دعای سال تحویل به ایسنا گفت: خسته بودم و عذرخواهی می‌کنم.

رئیس سازمان سینمایی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر، دعای تحویل سال را که به بهانه آغاز سال جدید سینمای ایران خواند، با اشکالاتی قرائت کرد.

 

42 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :