مجوز
تبلیغات
کد خبر : 1741 تاریخ انتشار : 9 ژانویه 2024

پایگاه خبری آریاسینما: رضا عطاران که برای نمایش فیلم “روشن” در کشور عمان حاضر شد، گفت: این فیلم برای سه سال و نیم پیش است و من در این فیلم نقش جدی ایفا کردم و خودم فیلم را دوست دارم و امیدوارم شما هم از دیدن آن لذت ببرید.

به گزارش آریاسینما و به نقل از ایسنا، روح الله حجازی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم هم در این برنامه گفت: فیلم “روشن” ششمین فیلم من است و به بسیاری از جشنواره‌های جهانی راه یافته و افتخار کسب کرده است، امیدوارم پس از این با فیلم‌های دیگر هم به اینجا بیایم.

فیلم سینمایی «روشن» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح الله حجازی و بازی رضا عطاران دومین فیلم ایرانی‌ست که با حضور این کارگردان و بازیگر در سینما سینه‌پلیس شهر مسقط برای ایرانی ها به نمایش درآمد.

در ابتدای مراسم، مهدی سلیمانی برچلویی که با همراهی “شمس‌المرجان” اکران فیلم‌های سینمای ایران در عمان را برگزار می‌کند. ضمن خوش آمدگویی به مخاطبین از حضور رضا عطاران و روح الله حجازی بسیار قدردانی کرد و گفت: بسیار خوشحالم که به لطف خدا توانستیم دومین فیلم ایرانی پس از فسیل را در مسقط نمایش دهیم و هر دو فیلم با ظرفیت تکمیل نمایش داده شوند.

در «روشن» که داستان یک مرد میانسال عاشق بازیگری است، علاوه بر عطاران، سیامک انصاری و سارا بهرامی هم بازی کرده‌اند.

38 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :