مجوز
تبلیغات
کد خبر : 1671 تاریخ انتشار : 20 دسامبر 2023

پایگاه خبری آریاسینما: توران مهرزاد، بازیگر پیشکسوت، دوبلور و گوینده رادیو شب گذشته در بیمارستان و در ۹۳ سالگی از دنیا رفت.

به گزارش آریاسینما، شهین نجف‌زاده از نزدیکان این هنرمند با تایید این خبر به ایسنا گفت که توران مهرزاد از دوشنبه، ۲۷ آذرماه به دلیل تنگی نفس در بیمارستان بستری شده بود.

نجف‌زاده همچنین گفت: از یکشنبه شب (۲۶ آذر ) خانم مهزاد دچار افت اکسیژن و تنگی نفس شدند و از صبح روز دوشنبه در بیمارستان و در آی سی یو تحت نظر بودند اما حدود ساعت ۲۱  سه‌شنبه ۲۸ آذرماه از دنیا رفتند.

توران مهرزاد متولد سال ۱۳۰۹ در تهران و خواهر ایران بزرگمهر بود.
او از دهه ۲۰ فعالیت‌های هنری خود را در تئاتر آغاز کرد و بعدها در کنار تئاتر، بازی در نمایش‌های رادیویی، دوبله، بازیگری در سینما و گویندگی در رادیو را دنبال کرد.

فیلم‌های «خط قرمز»، «برزخی‌ها»، «هامون»، «برج مینو»، «لیلا»، «قرمز»، «دلشدگان»، «پری» و «عینک دودی» از جمله آثاری است که با نقش‌آفرینی او در سینما روی پرده رفته است.

پیکر توران مهرزاد، هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی و رادیو روز شنبه ـ دوم دی ماه ـ از محل ساختمان ارگ تاریخی رادیو به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع می‌شود.

به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، تشییع پیکر این هنرمند فقید، ساعت ۱۰ روز شنبه دوم دی ماه، از محل ارگ تاریخی رادیو واقع در میدان پانزده خرداد به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

توران مهرزاد شب گذشته در سن ۹۳ سالگی درگذشت.

36 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :