مجوز
تبلیغات
کد خبر : 1548 تاریخ انتشار : 6 نوامبر 2023

پایگاه خبری آریاسینما: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اخبار منتشر شده مبنی بر سرقت مسلحانه از مونا فرجاد را تکذیب کرد.

به گزارش آریاسینما و به نقل از ایسنا، به دنبال آنکه صبح امروز، خبری از سرقت از مونا فرجاد، از بازیگران زن تئاتر و تلویزیون کشورمان؛ در فضای مجازی منتشر شد، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به این موضوع واکنش نشان داد و در اطلاعیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

در متن اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آمده است:‌ «برابر بررسی دقیق صورت گرفته، انتشار خبر در خصوص سرقت با سلاح سرد از یکی از بازیگران سینما و تئاتر کشور کاملا کذب و دروغ است.

پلیس تهران همچنین درباره تصاویر منتشرشده از این بازیگر زن بر روی تخت بیمارستان نیز اعلام کرد:‌ « این دروغ پراکنی با سوءاستفاده از تصویر این بازیگر در زمان مراجعه به یکی از مراکز درمانی صورت گرفته است.»

مونا فرجاد حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز؛ دوشنبه ۱۵ آبان ماه، با انتشار تصویری از خود بر روی تخت یکی از مراکز درمانی در حساب رسمی اینستاگرامش اعلام کرد که مردی موتورسوار با کلاه مشکی و ماسک بر صورت قصد داشته تا با تهدید قمه از او و یکی از دوستانش سرقت کند که ناکام مانده است. او روایتی از آنچه که دیده را در حساب اینستاگرامش منتشر و ادعا کرد که پیش از این چندین مورد زورگیری در همان نقطه رخ داده است. فرجاد درباره اینکه محل وقوع حادثه در کدام منطقه از تهران بوده، اظهارنظری نکرده و تنها گفته که در مقابل در یک رستوران حضور داشته است.»

این بازیگر در حساب اینستاگرام خود ادعایی مبنی بر اینکه مورد سرقت واقع شده مطرح نکرده است و به نظر می‌رسد که برخی از رسانه‌ها، صفحات اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی به اشتباه این تصاویر را تحت عنوان سرقت از وی بازنشر کرده‌اند.

51 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :