مجوز
تبلیغات
کد خبر : 139 تاریخ انتشار : 24 آوریل 2022

پایگاه خبری آریاسینما: بعد از حواشی به وجود آمده در آخرین جلسه دادگاه جانی دپ و امبر هرد و درخواست غرامت ۵۰ میلیون دلاری جانی دپ، اظهارات سازندگان فیلم ابرقهرمانی «آکوامن» نیز مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش آریاسینما و به نقل از آنا، پروسه جدایی و دادگاه جانی دپ و امبر هرد، دو بازیگر شناخته شده هالیوود این روزها به یکی از مهم‌ترین اخبار سینمایی جهان تبدیل شده است. دادگاهی که هر جلسه از آن تا چند روز در صدر اخبار رسانه‌های دنیا باقی می‌ماند و هر بار هم ترکش‌های ریز و درشتی دارد.

در آخرین دادگاه که روز جمعه برگزار شد، جو تا حدودی به نفع جانی دپ برگشت و او فرصتی به دست آورد تا اتهامات مطرح شده درخصوص تجاوز و همسرآزاری و ضرب و شتم امبر هرد را پاسخ دهد و از خود دفاع کند. دفاعیاتی که بسیار مورد توجه قرار گرفت و تاحدودی نگاه‌های سنگین را از روی او برداشت.

در مقابل در همین جلسه، امبر هرد به صورت تلویحی قبول کرد که قبلا جانی دپ را مورد ضرب و شتم قرار داده و در حقیقت او کسی است که باید به جرم همسرآزاری مورد شماتت مردم و اهالی رسانه قرار گیرد.

اتفاقات به وقوع پیوسته در این جلسه از دادگاه، حرف و حدیث‌هایی درخصوص حضور این بازیگر زن در دومین قسمت از فیلم ابرقهرمانی «آکوامن» مطرح کرد. با وجود اینکه پیش از این اعلام شده بود تولید قسمت دوم این فیلم با بازی هرد، به عنوان بازیگر نقش «میرا» به پایان رسیده است، اخیرا کمپانی برادران وارنر و همینطور کمپانی «دی‌سی» (تولیدکنندگان و پخش کنندگان این اثر) خبر دادند که اکران این فیلم به سال ۲۰۲۳ موکول شده و بعید نیست پس از اتفاقات به وقوع پیوسته در دادگاه، بازیگر دیگری جایگزین امبر هرد شود. چون وارنر پیش از این به طور رسمی اعلام کرده بود که نماینده رسمی خود را به جلسه دادگاه می‌فرستد تا به طور کامل در جریان این ماجرا قرار بگیرد.

اگرچه این جابه‌جایی خرج سنگینی روی دست سازندگان این اثر می‌گذارد و باید بخش عمده‌ای از فیلم را بازآفرینی کنند، اما اگر هرد در این دادگاه‌ها شکست بخورد و مشخص شود جانی دپ فرد آسیب‌دیده در این پرونده است، می‌توان به طور قطع مدعی شد که این فیلم با بازی امبر هرد با یک شکست تاریخی مواجه می‌شود و نمی‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند.

البته مسئله دیگری هم که به شایعه تغییر بازیگر این فیلم دامن زد، حرکت جیسون موموآ بازیگر نقش «آکوامن» بود. این بازیگر مطرح هالیوودی پس از این جلسه دادگاه، امبر هرد را در شبکه‌های اجتماعی آنفالو کرد و به جمع فالوئرهای جانی دپ پیوست. حرکتی که بسیار مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفت.

120 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :